Mycket skratt förlänger livet! <3

Haha!! Ja, jag hoppas att det stämmer, för vi skrattade mkt i går på dansen! Oj vi hade kul =) om jag hittar en video på dansen som vi dansade så ska jag lägga upp den men jag ska åtminstone lägga upp videon på "Country walking" som vi körde på den lättare kursen. På den svårare fick vi lära oss en roomba den var kul! :D


Idag har jag haft Np i kemi inte kul alls och jag kan vell inte hellre påstå att det gick bra :(, första delen gick vell hyffsat men den andra där skulle man planera och göra en labprationsrapport för att sedan på lektionen göra labben, men det blev inte så mkt av min sån rapport jag tror att jag får en ny av läraren! Jag kan åtminstone hoppas på det!!


Vad händer ikväll då för er ??

Jag ska då försöka få pappa att köra lite med mig ikväll :) hoppas han går med på det bara :P


På denna video kör dom samma dans fast med contra. Den vanliga varianten kommer också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu