Hjärtat klappar fort ibland! Och man är spännd

Igår var jag med min kära vän Beatrice <3, och vi höll på lite me datan sen var vi ute å körde moped i skogen! hon lurade in mig på en enduro-slinga med min EU-moped det är en vespa!! vilket jag inte gillade! Sen for vi och hälsade på Maria och vi hade glömt vad klockan var den va 22.44!! sååå vi ringde å kollade att hon var vaken först :P vart typ där en 30 min. Då vi var hos mig så ville inte Bea åka hem så hehe jag sa bara "att jag bäddar ner dig här" hihi..

Och idag då,, ja vi har suttit lite vid datan, käkat glass med hallon hos Bea, sen har vi kört en hel del moped nu så jag är ganska less på det! Sen har jag också varit ute å övn-kört innan maten kul!! :)

Nu sen ska jag vara med min vän Maria Lundström! =)

Å Bea bli inte ledsen jag ska juh vara med dig nån dag i helgen!!! :) <3<3

Kommentarer
Postat av: beah

det var kuul de! :D

2010-05-13 @ 18:21:55
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu