Grön skylt! <3

Kuuuul!!! Jippie äntligen har jag fått köra på den "riktiga" vägen, fick faktiskt köra ända upp till ålidberget det trodde jag aldrig!! Men det gick bara bra =)

Annars så min skoldag har varit ganska bra den med =) först hade jag NO och det gick bra förutom att jag inte hade gjort all läxa så jag fick den förskjuten tills på måndag (jag hade ont i huvet i går och var trött så jag orkade inte göra all läxa). Sen blev det håltimme å den spenderade jag framför datorn fram till lunch och sen gick jag till bibblan.. och läste lite OKEJ och JULIA-tidningar det var länge sen jag läste en sådan kan jag säga! Men det är alltid kul att läsa lite skvaller! xD. Engelskan och matten gick bra med hade muntligt NP i matte men det kändes som att det gick bättre än det skriftliga!

Aja.. ni får ha det så bra nu så höres vi !!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu