Finaly weekend!! <3

Hejsan!

Ja.. nu är det äntligen helg- gú se skönt!!

Vad ska ni göra i helgen då??

Jag ska nog iaf vara med en kompis ikväll eller i morn fast det kanske blir båda dagarna :)

Skolan gick ganska bra den me idag engelska å matte, på engelskan spelade vi ett spel å fick reda på betyget från NP-PROVET och jag klarade mig :D

Matten gick hyffsad den me fick hjälp av en klasskamrat att förklara hur man räknar ut den rörliga kostnaden av något men jag förstog inte så mkt. Men jag ville inte verka trög för han e typ ett matte-geni så pinsamt då om man inte förstår men han pratar inte så tydlig svenska heller så det gjorde juh inte saken lättare.



Ha det så bra ikväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu