Zac Brown band och skola

Nu sitter jag i skolan och lyssnar på Zac Brown Band! dom är bra! En låt heter "Chicken fried, och den andra Toes" båda är jätte bra, sen väntar engelskan. Och efter det får man åka hem! (så skönt)

Det gick hyfsat bra på matte provet idag jag fick 10,5/19p vilket innebar G så jag hade bara tur G låg på 10p, men det blev ändå en stor lättnad att jag fick Godkänt på det provet!
Sen då jag kommer hem vet jag inte vad som händer får se om jag kanske tömmer hyllan! så Andreas får ta den så jag sen kan köpa eller göra andra hyllor att sätta upp!

Här kommer två videos som jag har lyssnat på!

Toes

Chicken fried

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu