Where the boat leaves from <3

Första dagen i skolan å den är bara skit tycker jag,,, no´n var tråkigt, vi såg på film om ljud och pratade om ljudets färd genom örat typ :P.
Efter det hade vi matte och jag är på sista kapitlet i boken nu, jag håller på med "grafer" och sånt det är skit drygt... Men men nu har jag håltimme å sitter å lyssnar på Zac Brown band- Where the boat leaves from det är en bra låt! Skön att koppla av till.

Nu sen väntar engelska 14.30 sen slutar min dag 15.30 jobbit! Vill bara hem nu!! Men jag måste vänta ett tag till :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu