Trist väder = tråkig dag! :(

Usch!! vilket tråkigt väder det har varit hela dagen.

En sån här dag skulle jag vilja vara i övik å shoppa :P
Filip ringde mig å behövde en till förare på skotern för dom hade två skotrar men bara en chafför, så visst jag ville ställa upp men... då tillät inte Filips pappa att jag körde deras skoter så det sket sig. Istället så har jag sett på en film "Its a girl boy thing" tror jag att den hette ialla fall något i den stilen.
Hade också tänkt å plugga idag vilket jag måste ta tag i!!! och det ska jag med men inte just nu bara...

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll... är det någon som har ett förslag ????!


Kommentarer
Postat av: beah

meh tråkigt värre!

jodå jag hittade en del jah :)

jag ska till fjällen under påsk! :D :D :D :D

2010-03-27 @ 18:24:06
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: grace

Gå till Rundviksgården och se "Farsan" i kväll.

Jag kan inte se på muskalen på oasen, så jag ska titta på film stället.



2010-03-28 @ 13:04:35
URL: http://blogg.vk.se/gracesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu