Trevlig kväll! <3

...Det var trevligt ikväll än fast det inte var så många som kom på dansen... Varken på nybörjar kursen eller på fortsätning kursen :P men det var kul ändå! Vi körde en kontra dans som heter "Summer night party" och det gick bra till en början men efter att vi kört den nog många gånger så tappade jag bort mig :( men men det är bara att fortsätta ändå! och hålla humöret uppe men det är inte så svårt att göra det eftersom att vi nästan alltid har så kul!

Jag har tänkt å lägga upp videosar på danserna som vi gjorde ikväll får se om jag lägger upp på Summer night party eftersom att det var den enda som var ny ikväll.

Tyvärr så verkar det vara svårt att hitta den så jag kan inte lägga upp den.

Kommentarer
Postat av: beah

den finns typ inte ens på youtube ;\

2010-03-11 @ 10:35:36
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: beah

jo de är juh de.. :\

allt bra annars?

2010-03-12 @ 11:27:15
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu