Tisdagens danser + mina nya slalomskidor! <3

Tisdagens dans var riktigt rolig! Vi fick pröva "Funk" och jag är vell inte den personen aom har lätt för att släppa loss men... det gick bra ändå (kul var det ialla fall) Det är tur att vi har Eva och Anette som är sååå duktiga på att lära ut! Och att det är lika roligt på varje dansträning.

Här kommer videosarna på danserna och en bild på mina slalomskidor!

Mare  (funk)



Jessie´s Waltz


The blues Is alright


Shoes of another man


Såå... det var tisdags kvällens danser, för dom som går på fortsättning, tror jag har lagt upp dom andra danserna som är på nybörjarkursen redan :P

Kommentarer
Postat av: Beatrice Sjödin

tackar så mycket annikaaa! :]

2010-03-17 @ 16:48:04
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu