Np i engelska och No- prov! :(

Fy fasen för alla Np prov och för alla andra prov också för den delen :P
Idag ska jag ha Np i engelska och jag har haft No-prov i fysik redan på morgonen... gick vell inge vidare menmen.
Det kan bero på att jag inte har kunnat sova nått i natt och trolitvist att jag har pluggat för lite :P
Nu sitter jag i datasalen som vanligt på måndagar, och är jätte trött det är tur att huvudet inte rammlar ner på tangentbordet!


Ikväll väntas en dansträning med Inger och Andreas... Dom behöver träna in Billy jean dansen extra så dom kan stegen bättre så då får jag rycka in eller dom har bett mig om hjälp!


Tror jag ska gå till ett vilorum innan Np provet börjar.


Kommentarer
Postat av: beaaaah

Jaah det var värsta myyysigt! :D

2010-03-30 @ 11:52:36
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAAAAAAAAAAAAACK! :D

2010-03-30 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu