Man måste ha barnasinnet kvar!! <3 ojoj det var roligt!

Ja... då man är med min älskade vän Maria L så får man alltid skratta! Och vi har så himla kul tillsammans! :) Denna dag var det tur att vissa kan locka fram "barnasinnet" igen.

Ja min dag började med ett sms kl:9.30 från min kära vän Maria, hon ville ta en morgon promenad och det säger man inte nej till! Så kl:10 var jag klar och vi gick ut på en 45 min promenad, det var jätte härligt väder!! Det blev en skogs promenad och Ella fick springa lös så härligt för henne.

Sen då vi kom hem så hämtade vi mat från pensionatet brevid, gott var det med en ordentlig lunch! Jag och Maria åt karlssons (samma som Jansons fast med köttfärs istället för fisk). Sen gick vi ut och tog fram pulkan och tefatet och åkte lite det var kul! Sen kom vi på att jag kunde hämta cameran å ta lite bilder för man vill ju ha några minnen! Så det blev mycket fotande. Vi ville försöka och fånga oss då vi hoppar och är i luften men det var inte sä enkelt :P men men - Fotoproffs som vi är så klarade vi det tillslut! Då vi hoppade från vedbod taket (haha).

Men kul hade vi och det är huvudsaken! Här kommer lite bilder från dagen!












Kommentarer
Postat av: Beah

HAHAHA! :D KUUL! :D

2010-03-05 @ 23:22:35
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu