LINEDANCE! och onsdag

Ja igår han jag inte skriva då jag kom hem för att vi drog över till 22.00 istället för 21.30 =) det var kul! Jag hade planerat att bjuda på lite fika så jag hade skyndat mig å baka en morotskaka, alla tyckte om den (men jag blev inte nöjd med den) jag glömde å he i limeskalet fast jag hade totalt glömt bort att köpa en lime :( så det var juh skit. Men det viktigaste var ändå att den vart uppskattad av dom andra och att dom tyckte den var god =)

Den kvällen lärde vi oss en dans som jag inte kommer ihåg vad den heter men jag tror det var innom "Lindy hopp" men jag är inte säkert jag kan vara helt fel ute. :P Så därför kan jag tyvärr inte lägga ut nån video. Annars så körde vi bara repitions danser eftersom att vi bara lär oss en ny dans varje kväll (oftast), pappa och Andreas kom också å tittade på och för att hämta mig och kakan :)

Onsdag-  jaha, skoldag som vanligt,,, och den gick bra. Var tvungen att åka in halv 10 och jag började 11.40 så de sög juh. Men nu är jag hemma :)


Kommentarer
Postat av: beah

vsg! :D @uss ha det bäst!!

2010-03-31 @ 16:40:04
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu