Linedance <3

Jag skriver detta inlägg om gårdagen för att jag inte han skriva det igår det blev för sent då jag kom hem.

Igår var det dags för linedance igen (jippi!) Oj det var kul! Vi körde bla. Lindi shuffle, Leeling kinda lonley, Seminole wind, åsså var det säkert nån fler med. Men vi hade jätte kul! vi fick pröva på att dansa  hand i hand med för att vi inte skulle stå så långt ifrån varandra man får ju hjälp av varandra om man står nära.
Vi körde även Lindi shuffle det är en två väggs dans så det kändes som att den aldrig skulle ta slut :P

På fortsättnings kursen körde vi en svår dans jag kommer dock inte ihåg vad den heter men men...
Här kommer videosar på Lindi shuffle och Seminole wind (jag vet dock inte dom dom dansa den rätt)

Seminole wind (contradans)



Lindi shuffle (man behöver inte dansa mitt emot varandra)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå det är treligt de :)

2010-03-03 @ 14:24:14
URL: http://doternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu