Komma på nått annat

Jag läste en Julia tidning på biblioteket idag. Och då fastnade jag vid en sida där det stod om en stor bloggare som bloggar på Julias hemsida tydligen! Och hon gav några tips på hur man kan skriva på en blogg jag kommer dock inte ihåg allt men bland annat stod det att:

Man ska komma på ett roligt namn till bloggen (då är det större chans att fler läser den)

Att veta vad du ska skriva om i ditt inlägg och fundera över det en stund (om du inte kommer på googla på något)

Och att inte bara skriva om vad man gör på dagarna (inte så kul för dom andra att läsa varje gång kanske)

Detta är något som jag ska försöka å ta till mig, för att jag skriver typ (alltid) om vad jag gör på dagarna så jag ska försöka å variera mig lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu