Hann inte skriva igår, men här kommer gårdagens inlägg...

Japp som sagt så hann jag inte skriva igår innan jag gick och la mig, så jag får göra det idag istället :)

Onsdagens danskväll gick bra vi repeterade lite på nybörjarkursen och vi fick även lära oss en ny dans
"Billie Jean", det var lite klurigt i början att få in stegen i början men det var juh en nybörjardans så inte så svår alltså, och jag tror att jag fick lära mig den då jag var nybörjare.

På fortsättning kursen körde vi också lite repition men vi hade nästan ingen genomgång av repitionsdanserna innan vi satte på musiken så de va bara å hänga med! :D. Men så klart så fick vi lära oss en ny... "Angie" vet inte om jag stavade den rätt men jag tror det :P.
Vi hade ialla fall kul under hela kvällen, men det kändes ovanligt att dansa på en onsdag istället för tisdag, men detr funkade juh bra ändå.


Nåja här kommer två videosar på dom nya danserna som vi körde;

Billie jean


                                                       Angie


Japp det var två av gårdagens danser dom andra finns redan upplagd på min blogg.

Kommentarer
Postat av: beah

Jag vet inge kul de.

mumms jaah! ;D

msn stängdes av :O

2010-03-26 @ 17:48:43
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu