Trevlig midsommar alla!! <3 :D


Bilden är tagen från google..

Min midsommar firades inget speciellt för mamma jobbade å vi firar alrdig midsommar sådär ja vad man nu ska säga.. Men jag pappa, min bror och hundarna sjösatte båten och körde ut till stugan där var Andera och Ann-sofie som vi var med och farmor, vi åt jordgubbar och grädde vi skrattade välldigt mkt alltid kul med dom!! :D Visade videosarna från linedance eventet för Ann-sofie hon tycker det verkar kul och hon är liksom jag så älskar hon också dans! :)


Ska kanske lägga in några bilder som jag tog ikväll imorn eller någon annan dag då jag får tid. Men det kommer att komma den dagen då det blir en bild bomb här! :)


Ha en riktigt trevlig midsommar alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu