Tråkigt nog :(

Jahap, då fick man reda på idag att det var linedance avslutning ikväll, det var juh tråkigt att det var sista gången men jag var där såklart!! Det var bara 2 st som går den lättare kursen som var på deras. Sen på våran så var alla där förutom Eva.
Men vi hade ganska kul ändå! =) vi körde nästan bara repitioner men vi lärde oss en ny dans på den svårare,, kommer dock inte ihåg vad den heter :( men men..


Skoldagen gick bara fint hade bara No och matte fick spela mattespel på matten så de va nice nice!;D sen efter det var min skoldag slut! Å vet ni va?! jag går på sommarlov NU på torsdag!!! :D :D fy så nice :D <3


Aja.. nu ska jag sova så jag orkar kliva upp imorn! Sov så gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu