Premiär för mig!! <3<3

Japp, igår gick premiären för mig av stapeln! Jag åkte till Gräsmyr igår kväll med Susanne och morsk som jag är så utan kompis för ingen kunde följa med eller ville :( men men det gick bra ändå- Anette å Christoffer kom dit senare så då hade jag iaf sällskap av Anette =). Kvällen var vell hyffsad förutom att det var någon äckel gubbe som typ var efter mig från det att jag kom dit tills att jag for därifrån jag dissade honom hela kvällen men han lyckades dansa med mig en gång (Det var en ren pina kan jag säga!).. Kvällen var slut 01.00 och jag åkte me Anette å Christoffer hem- var hemma 01.30 å då var det sängen som väntade.


Idag har jag inte gjort så mkt, varit med min vän Maria och vi tog mopederna till Nordmaling och åkte runt där lite. Sen nu på kvällen så är jag med en annan underbar vän Beatrice <3 och vi ska se på film och chilla!! <3<3










(Obs Obs!! bilderna är tagna från google!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu