Picnick <3

Idag blev de en liten utflykt med mopederna och min vän Maria till en udde brevid badberget vi tog med oss fika å tänkte sitta där å ha det trevligt.- Men det var så mkt knort och insekter där så vi fick stå upp och vi stannade inte länge förrän vi åkte därifrån och hem till mig istället!

Bilder från detta kommer då jag har fått min dator fixad! :P

Ikväll ska jag åka å lämna min moped hos Christoffer igen för att han ska trimma den dom efterlängtade vikterna har äntligen kommit!! <3<3


Visst har dagen varit bra fint väder å så men jag har inte fått njuta av det så mkt har varit tvungen att göra allt mamma bet mig om :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu