min dag..

Vad har ni gjort idag??


-Min dag har sett ut som följande:
  • Först åkte jag in till Nordmaling med Björn och Grace.
  • Sen då jag kom hem så städade jag och staplade ved.
  • Efter det fortsatte jag att skura båten så nu ser den vit ut igen!
  • Jag och Beatrice tog mopederna och for ut å tog lite sommarbilder..
  • Var med henne en stund..
  • Sen blev det träning med min vän Maria L.
  • Å nu är det sängen som gäller.


Så då måste jag visa lite bilder från dagen också,, det har juh varit ganska bild dött här ett tag så nu kommer det några =)












Ted Gärestad- Sol vind och vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu