Hela dagen med bröllop!

Ja hela denna dag.. har det varit bröllop på tv`n. Var ute å gick en sväng med min hund Zorro det var typ ingen ute såg 2 st som skulle fara med bilen. Det är juh nästan hämst att så många är inne visst det har varit dåligt väder hela dagen typ men,, "finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" eller vad man nu brukar säga :P

Får vell lov och erkänna att jag har också suttit inne och sett på bröllopet en hel del- men det var inte så kul ganska trist att kolla på, fram till dess att dom skulle in i kyrkan då kanske det blev lite mera intressant.. Men sen har jag också varit ute å trimmat lite på gården, och nu senare på kvällen har jag varit ute och åkt bil med mina föräldrar :)


Kvällen har inte varit så rolig i inte dagen heller för den delen.. Å en tråkig sak till- jag börjar jobba måndagen efter midsommar, å jag har inte ens köpt några arbetsbyxor än :P .. Hm.. måste nog ta me pappa på Mapec nån dag i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu