En liten bild bomb! :)

Här kommer några bilder.. Som jag länge har sagt att jag ska lägga ut men har inte orkat helt enkelt.




Bilder från fiske kvällen med min vän som jag pratade om, och ni ser en av två fiskar som jag fick.




Här är bilder från igår då jag var i Marias stuga, det var några båtar som körde förbi, tog en bild på den snyggaste ;)


Lördag: Igår var jag som jag sa tidigare i min underbara väns stuga, det var tänkt att vi skulle bada men jag kännde inte för det vill inte bli mera  förkyld än vad jag redan är. Vi såg mycket på tv än fast det var dålig bild :P
jag drog ut Maria på två promenader xD! Jag ville också fara ut å ro med båten efter klippkanterna men det ville inte hon så det blev inte av :(. Till middag blev det korv med bröd. Sen gick vi och la oss för att vila en stund det var skönt men jag var så full av skratt att jag knappt kunde hålla mig för det kom upp roliga tankar hela tiden (haha). Då klockan blev där vid 19-tiden så åkte jag hem med Lena å Maria. Väl hemma så tog jag ännu en promenad med en annan Maria. Och senare på kvällen så kom min kära vän Beatrice till mig :) <3 vi gjorde inte så mkt såg på tv och gav varandra massage, hon är jätte duktig på att massera! =), kvällen avslutades vid 01.00.



Söndag: Jag vet inte vad jag ska göra idag, men då Christoffer hör av sig så ska jag fara med mopeden till honom, så kanske han får den att gå fortare hoppas kan man juh alltid! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu