Aborre

Hejsan!

Vilken fin dag vi har haft idag! <3
Under denna vackra dag har jag hunnit göra en del, först åkte jag och min vän in till Nordmaling för att jag skulle pröva och kanske köpa ett par arbetsbyxor för att jag ska snart börja sommarjobba på kyrkan, provade 2 par ska åka dit imorn igen med mamma å pappa! sen åkte vi till konsum, sandströms sport&motor och Fahlgrens innan vi åkte hem.. Då jag kom hem så passade jag på att klippa gräsmattan å ränsade undan all ved som Ella (min hund) hade burit upp från vedhögen å lagt på gräsmattan så nu är det välklippt och veden ligger där den ska det vill säga i vedhögen ;P

Sen eftermiddagen åkte jag och min vän och fiskade <3 "hon älskar att fiska= naat" hehe.. hon blev lite galen då jag fick upp en fisk och inte skyndade mig att lägga den i vatten hade tänkt att bryta nacken av den först men tänkte att onödigt att ta hem en fisk bättre att fixa nått att lägga den i och sen om man får fler så kan man ta ihjäl dom! Och jo jag fick en till men då kom jag på att om jag har ihjäl dom så måste jag göra upp dom (rensa dom) då jag kommer hem, och det orkade jag inte. Såå,, jag släppte tillbaks dom och min kompis blev glad! Sen blev det färd hemåt.


Väl hemma såg vi först på "Cash Cab å sen blev det Lotta på Liseberg <3 kul!

ha de gött!!



Ps: Bilder från dagen kommer sen då min data funkar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu