Har inte varit så aktiv...

Förlåt för att jag inte har varit så aktiv på att skriva, men det är juh inge kul då ingen kommenterar...

Idag blev det ett besök på vårdcentralen för mig pga att jag har ont i örat :P men örat vare inge fel på så det var bra, min förkylning har med börjat ge sig är dock fortfarande ganska snorig men tror att febern har försvunnit känns åtminstone som det! Men försäkerhets skull blir jag hemma från jobbet även imorn,, tråkigt nog men bättre det än att jag ska bli dålig igen.
Ikväll har jag varit ute med Ella (min hund) och Anette med hennes hund, det var trevligt vi gick ner till hamnen så hundarna fick bada lite å så =). Just nu längtar jag till Nordmalingsmarknaden, och till söndag då vi åker upp till Lyksele och ska gå på djurparken och på dollar store för första gången, har varit på djurparken förr men aldrig på dollar store så det ska bli kul! =)

Kommer nog lite bilder från det sen kanske ;P

Kommentarer
Postat av: Beah

ring mig då du ser detta!

2010-07-27 @ 11:19:03
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu