Har gått å blivit sjuk :(

Denna helg har varit bra på lördagen var det rundviksgården och sen blev det stugan senare på kvällen kom min vän Maria ut och vi tog med oss Filip också och for ut å fiskade fick lite fisk men dom var bara småa.
Sen då jag vaknade på söndag morgonen hade jag ont i halsen å var helt slut.. Det visade sig att jag hade feber, inge kul :( blev inget jobb för mig idag :(. Idag måndag så var morgonen inte så bra heller inte förrän på eftermiddagen/kvällen som jag har kvicknat till lite men tror fortfarande att jag har kvar febern, har fortfarande hosta å ont i halsen också. För hoppningsvis är jag mkt bättre imorn vill kunna fara på dansen imorn än om jag kanske kommer måsta sitta på sidan å bara titta på,, vill också kunna jobba igen.

Men men ha det så bra alla så hörs vi!!

Kommentarer
Postat av: Beah

tack skrev lite fel (A)

2010-07-22 @ 12:45:53
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu