Välkommen 2010!!!! Hoppas det här blir ett bra år

Ja det är vell bara att välkommna det nya året.
Vad hände igår kväll/natt då?... jo det blev först att jag var hemma till typ 20.30 sen for jag till Beatrice och där satt vi å pratade och åt godis, tog lite bilder och sånt! Efter det så gick vi ut och smällde lite raketer och hade roligt, sen gick vi till Ulricka en sväng också typ vid halv 1 tiden.
Sen blev det en promenad och ännu mera kul ute till klockan var 2 tror jag, sen gick vi hem till Beatrice och satt och pratade och kollade på datorn det blev fika med, då klockan slagit halv 4 så bestämde vi oss för att sova.


Morgonen efter... Ja vi vaknade typ 13.30 vi gick in och fikade sen gick vi upp till hennes rum och satt vid datorn Erika kom också och hälsade på oss! :) mamma ringde och berättade att det var mat 16.30 så då gick jag hem.
Sen har det inte hänt så mycket intressant ikväll.

Jag får se om jag kanske lägger ut nån bild kanske...

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det var najjjjjsnajjjjjjs!

2010-01-03 @ 12:25:19
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu