Träningsvärk!!!!

Nu är det skola igen efter en härlig helg och jag "råkade" fylla 17 år i lördags tack alla som grattade mig! :)
Min dag började med ett syo möte nämligen Tomas Rådberg (vet dock inte om jag stavade efternamnet rätt :P)
men de gör inget.
...Vad gör jag nu då?? jo jag sitter i en datsal och väntar på att Jenny och Josefine ska sluta sin lektion så vi kan gå och äta lunch är vekligen hungrig.
Sen väntar ett flera timmars långt hål för mig men det har redan börjat och slutar 14.30 då har jag min sista lektion " engelska" med Ann- Margreth :) det brukar nästan alltid vara kul på hennes lektioner man får oftast skratta!


...Men nu vill jag bara hem hoppas att jag får min mobil idag eller imorgon, och gissa vad som börjar imorgon igen ?? Jo linedancen (jippi!!!) det ska bli så kul och härligt att komma igång igen.


Prov i matte väntar mig också imorgon (tråkigt) vill helst inte göra nått prov men jag måste juh för att få betyg i matte.


Har fått träningsvärk efter gårdagens gym :( men de är positivt i slut ändan!!! :)


Ha det bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu