Skoter !!! <3<3

Ja min dag har sett ut som så att jag har varit på gymmet lite typ 40 min ska igentligen vara 60 min men då Beatrice kom till gymmet så sa hon att hon var tvungen å skynda sig för att hon skulle ut å köra skoter, jag blev genast avundsjuk vilket bea nog såg på mig eftersom att hon frågade om jag ville följa med och gissa om ja blev glá jag sken upp som en sol!!
Så det var anledningen  till att det inte blev ett längre gym pass.
Sen skyndade jag mig hem och bytte kläder, fick tyvärr vänta ett tag innan bea kom dock.
Efter en stund satt jag på skotern och de va ba å hålla i sig så man inte ramlade av!
Men de va roligast å köra för då behövde man inte vara rädd :P
Ja sen har jag vell inte gjort så mkt ätit varit hos Beatrice i typ 15 min sen skjutsade hennes pappa hem mig (A) blev så glá över att jag inte behövde gå hem.
Väl hemma så gick jag över till Maja en sväng och satt å såg på nån film "karate kid" bra film! :) sen gick jag hem och duschade sedan tog jag fram alla mina kläder inför skolan imorgon och nu sitter jag vid datan.

Ha de gött!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig dag! :]

det kommer bli mer skoter snart! <3

jag vill med se den filmen mammmi sa den var bra!

2010-01-10 @ 22:19:49
Postat av: Beah

Ojj råkade komentera osm anonym ^^

2010-01-10 @ 22:20:22
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu