Mobil <3

...Varit i skolan idag hände vell inte så mkt, hade bara tråkigt förutom att vi fick lyssna på vår egen röst på engelskan (hämst)! men men dagen började 11.30 och slutade 14.20 :) härligt men jag har typ alltid korta dagar :P

Vad hände sen då?... jo jag åkte och handlade med mamma, sen blev de att åka hem.
Då jag var hemma så ringde jag och beställde en ny mobil Nokia 6730 så jag hoppas ja blir nöjd då den kommer till veckan, ja längtar!!

...Imorgon ska jag Beatrice och Grace fara ut på en skoterutflykt men innan dess så ska Maria och Beatrice gratta mig.

Måste kliva upp tidigt imorgon för att skotta fram släden.

Ha de gött!! kramar på er fråm mig

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu