Helg! , tårta och 17 år igen!

Ja, vad säger rubriken då jo nu är det juh helg i försig så var det redan helg ifredas kl 14.20 för mig så det är härligt! Igår var jag med en vän Maria vi såg på let´s dance och drack dricka och åt popcorn.


Lördag idag har jag haft främmande av: Farmor, farfar, mormor och Hans och Johan å Sofia dom kom för att fira mig i efterskott, de var gott med tårta. Och Sofia hade färgat håret jätte fint!! :) Sen ikväll så ska jag ringa till Maria och fråga om jag kan vara med henne ikväll. :P

Jag fick höra av pappa idag att det var ett helt skotergäng som skulle fara ut till "tattarviken" och tälta jag blev sååå sugen på att också fara dit men vi har juh ingen skoter :(


Kommentarer
Postat av: grace

hej, Jag hoppas att du har trevligt idag.



Jag ska bara säga att du måste kanske skaffa skoter snart. ;D



Ha det sa bra!



kramar/grace

2010-01-24 @ 07:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu