Första dagen i skolan efter lovet!

Usch! det är hämst att vara  tillbaks i skolan igen, skulle gärna vilja vara hemma och sova klart ordentligt för jag har inte sovit något inatt :( men men matten gick skitdåligt läste fel på siffrorna flera ggr pga att jag var för trött! men nu har jag håltimme som slutar snart sen väntar typ 50 mins engelska kan säga att jag ser mera framemot det.

...Annars då jo jag har världens träningsverk från gårdagens träning och skoter körning, men de va kul!

...Jag gjorde även ett schema idag så att jag får mera struktur på mina dagar och min  träning.

Fick även veta idag att Linedancen startar den 19/1 !! skit kul gu va jag längtar!!!


Måste nog börja med min promenad idag. Jag var och kollade på stegräknare idag 280 spänn jag tycker det var dyrt men det lär nog bli att köpa en sån ändå!

Måste kila nu min lektion börjar!


Kommentarer
Postat av: BEAAAH

Förstår dig !! jag skulleinte heller ta illa vid att ha mera lov! :D

2010-01-13 @ 20:57:47
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu