Förkylning, Linedance och Skola

Ja kan det bli bättre kombination?! visst skulle det vara mycket bättre utan denna hosta grymt störande! Men jag lyckades pallra mig iväg både till skolan och självklart också till Linedancen på kvällen :) Var också med en kompis efter att jag kommit hem från skolan.

Dansen gick bara fint fick dricka mkt vatten bara för att halsen blev torr hela tiden, Gun-Marie var med förkyld och hade hosta nog samma förkylning som jag. Då jag skulle gå hem så ångrade jag verkligen att jag inte frågade Eva om skjuts tror den där gående hemfärden gjorde min förkylning värre, har knappt sovit något inatt.
Jag och Beatrice fick också berömm av Anette för att vi; hade rätt fotpositioner genom hela dansen fötterna pekade utåt, och för att jag jobbade bra med höftrörelserna! :D kul!!

Jag har varit i skolan idag också en stund har bara en lektion på onsdagar :P så det var skönt! Annars så vet jag inte va jag ska göra idag kanske frågar om Beatrice vill komma hit ikväll :)
Och det är ett välldans snöoväder här Usch det är inte kul att gå ut de gör man inte i onödan!


Obs! och bea vi måste träna någon dag! :) kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu