17 och Linedance!

...Hm... vars ska jag börja, jo...
Tisdag det är en nästan helt vanlig tisda förutom att min mobil kommer och att linedancen börjar (jippi) så vi hade den första träningen inför "Fun Competition" igår och det var jätte kul! vi dansade oss verkligen less, förutom att jag gjorde bort min lite jag råkade ta ett fel steg bakåt i stället för framåt så jag åkte in i Beatrice! (oopss) men men det var bara att skratta så var det över. :)! Dom danserna vi körde var Time to Swing, Toes (tävlingsdanserna) och sen bara för skojs skull så körde vi "Roomba, am I, A bands gotta do what a bands gotta do, och jag är lite osäker om det var respect eller right on sync som vi körde sen :/ hm... aja...

 

Onsdag skolan kändes lång vilket det också var från 8.10-12.30 vet att dom flesta skulle skratta åt mig då dom ser den skoldagen! Men det är så att jag har alltid sovmorgon så det är därför som det är så jobbit att kliva upp 6.30. Annars då tja... jag kom hem vid 13 tiden och latade mig lite hälsade på farmor och farfar och några grannar, sen åt jag middag och gjorde mig iordning för att fara och gratta min kära vän Beatrice på sin 17 års dag!! Åsså blev det fika. Vi hade då kul ialla fall! :)

 

Jag kanske ska passa på att göra lite reklam vi har prova på kurs i Linedance den 2/2 kl:18.30-20.00 Gå in på www.linedanceirundvik.dinstudio.se för mer info.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Najjjs! :D

jag tackar!

jag komierar till min blogg om reklamen½! ;D

2010-01-22 @ 09:33:15
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu