Vurpor

...Min skoldag var bra idag. Vi hade bara engelska. Sen då jag kom hem så gick jag till min granne Inger, och snackade lite. Medans jag var där så ringde Grace och undrade när vi skulle ta en sväng med hundarna. Så det var bara att gå hem, och göra sig iordning. Väl ute på sparkturen så gick den vell bra bitvis :P det blev två ganska våldsamma vurpor, men vi klarade oss fint! sen då jag kommit hem från färden så blev det att sitta vid datan lite, medans Andreas och Josefin höll på att leva om så jag fick huvudvärk!! trodde att jag skulle bli galen på dom!

Och sen blev det middag, omelett fick jag men den var inte så god tror det var för mkt salt eller nån annan krydda i den pappa hade gjort den, han brukar oftast vara duktig på att laga god mat men den var inte god :(

Annars då jo jag ska kanske träna lite på danserna om jag får tag i Beatrice. Och sen ska jag kanske på söndag åka och se på Hörneforsrevyn med Eva och Gun-Marie, skojj! :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

men du najjsnajjjs! :D

2010-02-03 @ 22:27:56
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu