Umeå med Maria <3

Var tvungen att kliva upp 7.30 (jobbit) men jag skulle ta bussen som gick 8.55 från nordmaling till umeå med Maria så då måste man kliva upp tidigt!
Men kul hade vi!

Det som jag köpte var en klädes uppsättning till Luleå tvälingen i helgen " Fun competition"

Jag köpte;
Ett par jeans -Gina tricot

En lång svart kofta -Gina tricot

Ett linne + en t-shirt -Gina tricot

Ett par örhängen -Ur & penn

En mascara-Isadora -H&M (tror jag eller Kapphal)

En väska -Kupan (rödakorset)

Det var vad jag har handlat det kommer lite bilder men inte på allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu