Tisdag och Onsdag

Tisdag
Det var en helt vanlig skoldag men den gick låångsamt jag började inte förrän 13.10 men var ändå tvungen att åka in 9.30 med bussen! (dryygt!). Sen vid 12-tiden hade jag matte och efter det en kort rast och sedan matte igen. Hela dagen gick ändå bra! :)
...Sen på kvällen blev det linedance som jag hade längtat efter hela helgen! jag for även på kursen som var för nybörjare :P men det går så långsamt där så jag säger vell (nja) om den kursen för min del men jag tänker inte gå i den eftersom att jag går i fortsättnings kursen, men det kommer säkert att bli att jag far på den 18.30 ibland ändå :P. Sen då klockan blivit 20.00 så började den kursen som jag går i och då visade det sig att det bara blev; Jag, Gun-marie och Beatrice (Eva-hade mkt jobb att göra så hon kunde inte komma och Anette- tror jag också hade mkt jobb är dock inte säker) men det var inte lika kul, är roligare då Eva och Anette också är där!! =)
Dom danserna som vi körde under kvällen på fortsättnings kursen var "Time to Swing och Toes" så dom har jag lagt upp förut så jag behöver inte göra det igen.

Onsdag
Ja då var det onsdag - vilket för mig borde innebära kort skoldag! men men... inte idag, var tyvärr tvungen att åka in 9.30 igen! (irriterande) för att jag började inte förrän 11.40 nämligen! men men har man ingen skjuts.
Ikväll vad händer då da? jo, jag ska kanske bara kanske fara upp till Ålidbacken men det beror på om jag får med mig någon annars så blir det troligtvist på söndag.
Måste nog plugga lite också har engelska prov imorgon.


Ha det bra
// kramar!

Kommentarer
Postat av: Beah

ja men det var den bästa bilden :]

2010-02-10 @ 20:18:43
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: Beah

hehehe, taack (A)

2010-02-10 @ 21:34:30
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACK ♥

2010-02-11 @ 20:44:28
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Beah

Okejj! :D

2010-02-12 @ 17:20:00
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu