snö, snö och åter snö!!!!

Ja vad ska man säga om denna dag då??
-Ett himmla snöande hela dagen kanske. Det började imorse tror jag och har inte slutat än :P jag har precis varit ute på en promenad men min hund Ella, det är jobbigt att gå på vägen eftersom det är så mkt snö!!
Visst det är härligt med snö men jag tror det kommer att börja lugna ner sig nu snart :P

Idag har jag rensat (nästan) klart i mitt rum, nu är det bara hyllan och skrivbordet som ska ut, får se om jag får ta ut byreån också! :P Sen ska jag införskaffa en bäddsoffa och ska höra med pappa om han kan göra några hyllor åt mig eller om jag måste köpa..(hmm)
Sen kl:16 var vi bjudna till farmor och farfar på middag, det var jätte god mat (mums!)

Här kommer några bilder jag tog dom genom mitt fönster det är därför dom blev mörka och inte så jätte tydliga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu