Ojojoj....Så himla kul!!

Jadu kul kan man verkligen säga att vi hade! Om ni undrar vad som var kul? så var det linedancen ikväll, och det var kul att det var så många som kom!!
Först gick vi igenom dansen som var för absolute nybörjare och de heter "Feeling kinda lonley" det var allt vi han gå igenom för dom som var nybörjare. Men det gick bara bra för alla :)
Jag ska lägga ut videos på kvällens danser :P. Sen blev det juh såklart att vi som går fortsättningskurs med Anette fick ha som en lite uppvisning på två danser "Respeckt och Roomba" det var tänkt att vi skulle köra "am I" också men det jag jag och Bea ifrån om för att vi inte kan den någé bra, men det var kul!

Sen då klockan blivit 20.00 var det kurs för dom som går i Anettes kurs vi dansade "Toes (chacha dans) och Time to Swing (en swing dans) det gick bra och dansa men jag tappade bort mig lite då Anette sprang runt till alla och sa vad vi skulle förbättra :) men det var bra att höra, sen på Time to Swing så skulle vi göra den dansen så kul som möjligt och visst det var inte enkelt man skulle bla. lee igenom hela dansen vilket var jobbigt men det gick bra! Det blev mkt skratt. Men vi hade SKIT KUL!!!

Nåja här kommer videosarna! :) se och njut!

Feeling Kinda Lonley 




Respect



Time to Swing



Toes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu