Nervös och osäker!

Usch vad jag är nervös! det är planerat för en lång tid tillbaka att vi ska åka upp till Luleå imorgon och tävla i linedance. Men jag har tendensen att bli åksjuk och är inte längre så peppad som jag var förut på att åka, inatt har jag typ inte kunnat sova nått! så jag skulle bara vilja sova nu, men det går inte måste åka med bussen 9.30 men jag börjar inte förrän 12.50!! veeeet det är aaas drygt att måsta åka iväg så tidigt.

Pratade med Anette idag på FB (facebook) så jag skulle fundera över dagen hur jag ska göra imorgon.

Aja... men nu backar vi tillbaks lite till igår "onsdag" då var det nämligen dans! först var det för nybörjare 18.30-20.00 och det gick bra, det var mkt enkelt :P
Sen vi reda på att vi får komma dit fler gånger på nybörjarkursen och vara stöd dansare så det känns bra att kunna dansa extra länge då man är dans sugen! :)
På våran kurs gick det inte så bra då vi började med en ny dans (den var skit svår) tycker jag och jag försökte hänga med så mkt det gick, sen så tränade vi på danserna inför tävlingen och det blev svårare det med denna gång måste jag lära mig att sträcka på mig det var svårt och det var mkt annat att tänka på också.


Nu måste jag dra
// hej då!

Kommentarer
Postat av: Kovacevic

Hej!

ställ gärna en fråga ( http://ellenemina.blogg.se/2010/february/fragestund.html )

alla frågor blir länkade!

kolla gärna vad de andra har skrivit så du inte frågar samma :)



om jag störde så ber jag om ursäkt! :)

2010-02-18 @ 09:18:53
URL: http://ellenemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu