Måndag

Vad är det som gör måndagar så himmla jobbiga?! är det för att jag har två lektioner och går mellan 10.10- 15.30 och har världens längsta hål från 11-14.30?! japp precis där är problemet!
Men nu börjar snart min engelska lektion min sista för dagen så häärligt!!!!!

...Då jag kommer hem vad händer då da? ja det var en bra fråga det vet jag faktiskt inte, jag hoppas att Beatrice har köpt spray balsamet som jag beställde med henne igår innan hon gick hem.
Sen ska jag försöka få pappa på gymmet med mig ikväll (kan bli jobbigt).
Måste även öva inför engelska provet som jag har på torsdag (jag har inte ens börjat än) får lite (panik) nu faktisk!  Men måste ta itu med det idag!!

Annars så blir det vell en vanligt sparktur med Ella då jag kommer hem som vanligt, vilket är välldigt skönt men en tur efter en lång dag i skolan!

...Och imorgon är det min favorit dans som väntar!! LINEDANCE!!! (YEPPIE) det ska bli kul!, en det är juh inte förrän imorgon så jag får vell hålla ut tills dess men jag kan öva lite hemma på danserna, är mkt man måste tänka på; Ut med fötterna, fot positionerna, sträcka på sig, vikten framåt, vara glad, m.m... den det är kul!

Aja... nu ska jag gå min lektion börjar snart!



Ha det bra
// kramar från mig!!

Kommentarer
Postat av: grace

hej, du skriver fint.. vi ses i skolan. kram på dig :)

2010-02-08 @ 23:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu