Linedance!!! <3

Skolan var jobbig idag än fast jag bara hade (två lektioner), och äcklig mat var det också "Kallops" (usch!) men men, min dag slutade kl:14.00.

...Nu är jag hemma och har funderat på att träna lite på linedancen som jag har ikväll :P, vi skulle typ ha någon form av uppvisning blev det tal om förra gången :P så vi får se hur det blir med det men jag skulle nog vara ganska glad om dom glömde bort uppvisningen för det är sååå hämst att stå i mitten och ha folk sittande på stolar runt om (huvvva, hämst!). Men vi måste juh se på en positiva sidan också, jag har längtat till dansen hela helgen så det blir nog bra! :).

Kommentarer
Postat av: Beah

jaaah! :D

2010-02-09 @ 17:49:52
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu