Kyla och promenad

Det är ju verkligen något som man gillar (naat) min dag började med att väckarklockan ringde 7.30 och jag gick upp och fikade och gjorde mig iordning för att fara till skolan, i går kväll sa mamma att jag skulle gå till hennes jobb på morgonen med Ella (vår hund) för att hon inte skulle vara hemma och bita sönder en massa saker :P
Och jag hade inte så mkt till alternativ antingen fick hon vara hemma och hon skulle bita sönder grejor eller att ta en morgon promenad till mammas jobb å lämna henne i bilen där ^^. På väg till mammas jobb var det skit kallt och jag hade inte dom bästa skorna att gå i heller, Ella var busig och var inte lydig i kopplet! :P (jobbig hon var) 
Väl framme på mammas jobb så trodde jag att klockan skulle vara halv 10, men inte då jag hade gåt ner dit på 15 min!! :O så då ringde jag till mamma och frågade om jag fick gå in och sätta mig å vänta på bussen för den gick nämligen 9.40! och visst fick jag det. Det var skönt att sitta å värma sig. 

Nu sitter jag i skolan och har såå (boring!) jag vet inte vad jag ska göra börjar inte nästa lektion förrän 14.30 :P, så jag antar att jag får sitta och slösa bort tiden framför datan. 

Vad händer sen idag då, tja jag vet inte, ska höra om maria har lust att hjälpa mig att plugga på matten inför mitt prov som jag har i veckan. 


Kommentarer
Postat av: beah

Dryygt med så långt hål :( <3

2010-02-22 @ 17:25:51
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: beah

den som tar åt sig! (;

2010-02-22 @ 21:41:48
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu