jag,datorn och sovmorgon

Kan det bli bättre? klart det kan! det skulle vara toppen om det var lite bättre väder så man kunde ta en sparktur på morgonen med Ella men jag vill inte gå ut i den här blåsten bara jag tittar ut så fryser jag. Min skola idag börjar inte förrän 12.50 vilket är skönt och jag går till 14.40 så jag tror att tagen innehåller engelska och matte bara :) det borde vara så i alla fall.

Vad har jag annars för planer då för ikväll till exempel, jo jag ska nog fara till Beatrice och träna på danserna ikväll medans pappa, Andreas och några till åker på badet :) sen vet jag faktiskt inte vad som händer innan dess det blir  vell att göra någon nytta  här hemma som vanligt!

Jag skulle göra upp eld för ett tag sedan men det gick inte så bra, det går lättare om pannan e varmare än 20/30 grader :P

Är trött nu jag skulle bara vilja lägga mig å sova igen!!! det skulle vara hur härligt som hellst!!!


//Ha en bra dag!  kramar från mig till er


Kommentarer
Postat av: Beah

ja man får väl hoppas på det :)

2010-02-04 @ 17:49:01
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: Beah

hihihhi, aah :]

2010-02-05 @ 17:07:58
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu