Fira alla hjärtans dag med slalom i Ålidbacken! <3

Ja idag blev det "backen" vilket var planerat sen ett tag tillbaks, men jag åkte inte dit ensam om ni trodde det, nej, det jag; Jag, Bea och Louise :) vi hade kul! och backen var härlig på en sida var den pistad å fin men det var ändå lite lös snö vilket var kul! och på den andra sidan var det pukelpist, som jag aldrig har prövat på förut men idag gjorde jag det med hjälp av bea, provade även på att hoppa lite på små gupp och åkte en skogsbana det var kul!
Jag behövde då inte använda mina glammla skidor som jag inte gillar jag tycker dom e fula och jag har nya slalompjäxor så då vill ha nya eller snyggare skidor också så Bea sa att jag skulle pröva hennes :) dom var jätte härliga att åka med lätta å svänga med, osv =)

Jag hörde att det var nån bio idag kl 16, jag hade tänkt å fara först men sen då jag såg att den började kl 16, och att den var tecknad så kändes det inte lika frästande längre :P

Aja... här kommer lite bilder från dagen :)

Högst upp i backen!


Kommentarer
Postat av: Beah

jag tog bilden i mitten efter som du vet... :P



Taaack! :D ja det var riktigt kuul! :D

2010-02-14 @ 17:40:09
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: Beah

Haha, tur du förstår nu! :D <3

2010-02-14 @ 22:48:13
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: grace

hej va, fina kort ni tog. Tack för sist!!!! Jag hade träningsvärk men nu är det bra. Jag kan ramla i gen,, eller hur???? ha ha ha, jag måste träna mer. kraaaammmm

2010-02-16 @ 10:47:32
URL: http://blogg.vk.se/gracesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu