Plugga

Idag ska jag fara till Åsa och plugga, känner mig väll inte jätte taggad på det men... det måste göras!
Hon ska hjälpa mig med den muntliga presentationen av Kalle Anka på julafton och lite matte men det är den muntliga delen som går först!!

Jag gruvar mig inför att redovisa det inför klassen, muntligt!! och kunna säga en massa argument och va bered på att ha motargument tillbaks också om de övriga i klassen säger något.. jag säger bara USCH!!! jag vill krypa under marken nu!!! vill inte göra det där i svenskan :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu