Lite av min dag idag =)

Lite bilder från dagen..


Rummet som jag målade tak + väggar..


Här har jag börjat på att måla bakom ett element..


Verktyg som man behöver


En trasa kan också vara bra att ha!


Testar mina skillz man måste juh vara stadig på handen då det gäller fiin lir ;).. Blev inte så tokigt va?? Detta målade jag igår.


Under dessa två dagar denna vecka så var vi igår först uppe i Bredträsk på förmiddagen sen åkte vi till Bjurholm och gjorde klart där. Idag har vi varit i Bredträsk och jobbat mera där, det är en kyrka vi håller på att renovera.. mkt jobb!!! Men nu slipper jag!! hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu