Jag blev Godkänd!! ::D

Jippie!!! jag fick G på No provet :O än fast jag bara hade pluggat dagen innan då jag skulle sova och 30 min innan provet!!! jag fattar inte att det kan vara sant!! :D Jag blev så himla gláa.

Aja nu är det snart looov!! å jag längtar men har lite kvar i skolan först..

*Datakunskap några frågor kvar i häftet.
*Fick precis en ny uppfigt i No, måste göra den imorrn.
*Matte prov imorgon.. Längtar inte!

Nästa vecka går jag bara till tisdag!! :D

Måndag har jag lektioner fram till 10 sen är det pepparkakshus tävling som gäller! =)
Tisdag då är det julbord och diplom utdelning m.m.. skojigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu