Första dagen i veckan som jag är i skolan en hel dag!!

Heej! =)

Idag var min första heela skoldag i veckan. Jag var på praktik i måndags sen tisdag skulle jag vara på praktik men blev sjuk på måndag kväll, åkte till skolan på onsdag för att göra en redovisning i svenska sen åkte jag hem, torsdag blev jag också hemma,, sen.. fredag då blev det skola. Nu känner jag mig piggare förutom att min skalle håller på att sprängas!!!

Skolan gick bra slutade 13.15 och hade sovmorgon började inte förrän halv 10!! :D Sen visste jag inte om jag skulle åka hem eller stanna kvar och ta tåget hem med resten av mina vänner.. Det slutade med att jag åkte upp till universitetet och spenderade resten av tiden från typ halv 3 till 16.15 med Maria på UNIV. Tror ni inte att jag fick min huvudvärk en stund innan vi skulle gå till tåget?? Och den är fortfarande kvar!! :@ gaaah jag blir så förbannad det känns som att huvet ska sprängas om jag råkar luta mig neråt :((
Alvedonen verkar inte göra sitt heller :P

Aja nog snackat! nu ska jag se på idol!!

Ha en trevlig helg alla!! Jag ska fira min farmor och farfar i helgen på deras födelsedag!!

Kommentarer
Postat av: Beah

det var förjävligt bra!!! :D

2010-12-12 @ 11:49:52
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu