Blev ingen praktik för mig idag :((

Ja rubriken berättar ju välldigt bra att jag är hemma idag, pga. att jag är sjuk, hade feber igår, och är förkyld har ont i kroppen, men den värken har faktiskt gått över mera nu, men nu är det näsan och huvet som jävlas!! :@

Hade tänkt att fara till skolan imorgon om jag inte är allt för hängig, dock fick jag veta via ett mail från min idrottslärare att vi ska ha gympa på Nolia imorrn, 8.30 -.- , men det tänker jag inte vara med på. Han har själv sagt att man inte ska vara med på idrotten om förkylningen precis har brutit ut :P

Kommentarer
Postat av: Beah

joh, jag blir juh det.. :(

2010-12-09 @ 20:36:59
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu