Skolan har startat, Umeå praktiska!

Japp, då har jag börjat i en ny skola då, närmare bestämt Umeå praktiska får gå i samma skola som mina bästaste <3

Har gått nu i 3 dagar å det känns ok, imorgon ska vi ettor åka till Tallbacken en camping i vännäs så att vi kan lära känna varandra bättre vilket är bra,, är nog kanske inte så många andra skolor som gör sånt för sina ettor (va vet jah?)

Idag kom jag hem sent för första gången halv 6 än fast jag slutade 14.00, men jag gick på stan med Beatrice och Maria också, sen tog vi 4 bussen hem =)

Nä nu ska jag gå å hjälpa pappa min me att fixa klart badrummet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu